Όσοι ασφαλισμένοι της πρώην ΑΧΑ δεν έχουν λογαριασμό στο MyGenerali, θα πρέπει να προχωρήσουν στην εγγραφή τους. Μάθετε Περισσότερα

Ασφάλεια σε κάθε σας βήμα

Με το MyGenerali app αξιοποιείτε όλες τις δυνατότητες της ασφάλισής σας, πάντα και παντού!

Πλεονεκτήματα

Για πρώτη φορά διασυνδέονται όλες οι υπηρεσίες που σχετίζονται με τις διαφορετικές ασφαλιστικές σας ανάγκες,
σε ένα ενιαίο σημείο πρόσβασης!

Εύκολη πρόσβαση

Το MyGenerali είναι διαθέσιμο στο κινητό, το tablet και τον υπολογιστή σας

Άμεση αξιοποίηση παροχών

Έχετε στη διάθεσή σας όλες τις παροχές της ασφάλισής σας online

Ασφάλεια Δεδομένων

Εύκολη ταυτοποίηση και προσωποποιημένη πληροφόρηση σε ασφαλές περιβάλλον

Διαδραστική εμπειρία εξυπηρέτησης σε real time

  • Εύκολη ενημέρωση

    Έχετε ανά πάσα στιγμή πρόσβαση στις παροχές και τις καλύψεις του Ασφαλιστηρίου σας και μπορείτε να αποθηκεύσετε όλα τα έγγραφα που σας αφορούν, όπως τον αναλυτικό Πίνακα Παροχών, τις αποδείξεις και τους Όρους του προγράμματος της ασφάλισής σας.

  • Αξιοποίηση παροχών

    Όλες οι παροχές του Ασφαλιστηρίου είναι τώρα στο χέρι σας. Κλείστε ραντεβού με γιατρό, πραγματοποιήστε την αναγγελία της νοσηλείας σας και καταγράψτε τη ζημιά του οχήματός σας online.

  • Αποστολή και παρακολούθηση αιτημάτων

    Δημιουργήστε ένα νέο αίτημα και παρακολουθήστε την πορεία του από την υποβολή μέχρι την ολοκλήρωσή του. Ενημερωθείτε άμεσα για τυχόν εκκρεμότητες και κάντε upload τα αρχεία.

Αιτήματα

...
Κλείστε online ραντεβού με γιατρό, διαγνωστικό κέντρο ή check up, σε μέρες και ώρες της επιλογής σας
Στείλτε αίτημα προέγκρισης ή αναγγελίας νοσηλείας
Υποβάλετε ιατρικά έξοδα
...
Καταγράψτε τη ζημιάς του οχήματός σας με video κλήση
Καλέστε την Οδική Βοήθεια
Παρακολουθήστε την πορεία του οδηγού σε πραγματικό χρόνο

Κατεβάστε το MyGenerali σήμερα!

Κάντε εγγραφή και βιώστε μία νέα ασφαλιστική εμπειρία

Επιπλέον Δυνατότητες

  • Έκτακτη βοήθεια

    Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης χρησιμοποιήστε την επιλογή SOS και καλέστε άμεση βοήθεια τόσο για θέματα που σχετίζονται με την υγεία σας όσο και για το όχημά σας.

  • Ευελιξία πληρωμών

    Πραγματοποιήστε τις πληρωμές σας online ή επιλέξτε τον κατάλληλο για εσάς τρόπο εξόφλησης. Ολοκληρώστε με ταχύτητα και ασφάλεια πολλαπλές πληρωμές με μία μόνο κίνηση, δημιουργώντας έναν μοναδικό κωδικό πληρωμής.

  • Επικοινωνήστε με τον Ασφαλιστικό σας Σύμβουλο

    Επικοινωνήστε με τον Ασφαλιστικό σας Σύμβουλο μέσω email ή τηλεφωνικά και δείτε όλες τις πληροφορίες και τα στοιχεία επικοινωνίας του συγκεντρωμένα μέσα από το προφίλ του.

Εξειδικευμένες Υπηρεσίες

Για όλους εσάς που θέλετε να ζείτε καλύτερα, συνδυάζουμε τις ασφαλιστικές σας παροχές με έναν κόσμο ολοκληρωμένης φροντίδας, προστασίας και πρόληψης. Θέτουμε στη διάθεσή σας εξειδικευμένες υπηρεσίες που συνοδεύουν το δικό σας Οικοσύστημα Υγείας Life On ή το Πρόγραμμα Αυτοκινήτου σας. Με σύμμαχό μας την τεχνολογία, γυρνάμε σελίδα στην ασφάλιση. Ακολουθήστε μας!

O γιατρός στο κινητό σας
O ψηφιακός σας σύμβουλος υγείας
O γυμναστής στο σπίτι σας
Ψυχολογική Υποστήριξη
Διατροφολογική Συμβουλευτική
Ο σύμβουλος ασφαλούς οδήγησης

Επιβραβεύσεις

Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες & τα ψηφιακά εργαλεία της Generali, γίνεστε μέλος του Club Red και κερδίζετε εκπτώσεις στα ασφάλιστρά σας και επιπλέον επιβραβεύσεις!

Παντού μαζί σας

Όπου κι αν βρίσκεστε, νιώστε ασφαλείς αποκτώντας πρόσβαση σε ένα ευρύ συνεργαζόμενο δίκτυο υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και παροχών που συμπεριλαμβάνει συνεργεία, διαγνωστικά κέντρα, νοσοκομεία και γιατρούς όλων των ειδικοτήτων

Για μια καλύτερη ζωή

Στο blog μας θα βρείτε χρήσιμες συμβουλές και tips για μία καλή και ποιοτική ζωή. Διαβάστε τα άρθρα μας για την υγεία, την καλή διατροφή και την άσκηση και υιοθετήστε συνήθειες που θα βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής σας, ενώ παράλληλα ενημερωθείτε για τις τελευταίες τεχνολογικές τάσεις που αλλάζουν καθοριστικά την καθημερινότητά μας. Γιατί στην Generali, είμαστε δίπλα σας, κάθε στιγμή, διαφυλάσσοντας όσα αγαπάτε!

Πώς κάνω...

Συχνές Ερωτήσεις

Η ψηφιακή πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών MyGenerali προσφέρεται δωρεάν στους ασφαλισμένους της Εταιρίας για να μπορείτε να έχετε πάντα και παντού πρόσβαση στα ασφαλιστήριά σας, στις καλύψεις σας και τις παροχές σας.
Οι παροχές της ψηφιακής πλατφόρμας προσφέρονται και είναι ορατές στους ασφαλισμένους ανάλογα με το ασφαλιστήριο που διαθέτουν. Για παράδειγμα, ένας ασφαλισμένος που διατηρεί ένα Ασφαλιστήριο Αυτοκινήτου δεν έχει πρόσβαση στα Αιτήματα Ζωής και Υγείας της Εταιρίας. Αντίστοιχα, ένας χρήστης που έχει Ασφαλιστήριο Υγείας Medical Safety δεν μπορεί να ενεργοποιήσει τις Υπηρεσίες που προσφέρονται στους κατόχους των Ασφαλιστηρίων Υγείας Life On.
Η πλειοψηφία των ασφαλιστηρίων είναι διαθέσιμη στο MyGenerali. Η Εταιρία αναβαθμίζει και βελτιώνει συνεχώς τις υπηρεσίες της με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της. Τα Ασφαλιστήρια Αυτοκινήτου (Speed & Motor), Ζωής και Υγείας (Life On, Medical Safety ετ. αν., Medical Family, Health Keeper, Medical Prime, Medical Select, Πρόσκαιρη Ασφάλιση με επιστρ. Ασφ.) καθώς και το πρόγραμμα Maximizer έχουν πλήρη πρόσβαση σε όλες τις δυνατότητες του MyGenerali. Σε περίπτωση που διαθέτετε κάποιο άλλο πρόγραμμα εκτός των ανωτέρω και επιθυμείτε να ενημερωθείτε για τις δυνατότητες πρόσβασης σε όλες τις λειτουργίες του MyGenerali, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Generali στο 210-80.96.100.
Οποιοσδήποτε έχει καταχωρημένο το ΑΦΜ του στο Ασφαλιστήριο και είναι άνω των 15 ετών, μπορεί να αξιοποιήσει τις δυνατότητες που προσφέρει το MyGenerali. Ωστόσο, ανάλογα με το ρόλο του (Συμβαλλόμενος, Κυρίως Ασφαλισμένος, Προστατευόμενο Μέλος), έχει πρόσβαση αποκλειστικά και μόνο στις πληροφορίες που τον αφορούν. Ασφαλιστήρια της πρώην ΑΧΑ Ασφαλιστικής μπορούν να συνδεθούν μόνο με ένα λογαριασμό MyGenerali σύμφωνα με τα στοιχεία επικοινωνίας (email και κινητό τηλέφωνο) που έχετε δηλώσει στο Ασφαλιστήριό σας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210-80.96.100.
Για να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας στο MyGenerali πρέπει να έχετε διαθέσιμο το ΑΦΜ σας. Κατά τη διάρκεια της Εγγραφής θα σας ζητηθεί να ταυτοποιήσετε το κινητό σας τηλέφωνο και το email σας. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζουμε ότι η εγγραφή πραγματοποιείται από κάποιον Συμβαλλόμενο, Κυρίως Ασφαλισμένο ή Προστατευόμενο Μέλος. Εάν ωστόσο τα στοιχεία που εισάγετε δεν αντιστοιχούν με αυτά που έχετε δηλωμένα στο Ασφαλιστήριό σας, τότε πραγματοποιείται τηλεφωνική εξακρίβωση στοιχείων. Όλα τα παραπάνω βήματα, καθώς και οι ασφαλείς τρόποι σύνδεσης (με κωδικό ή Face & Touch id) συμβάλλουν στην ασφαλή πρόσβαση στα προσωπικά σας στοιχεία.
Σε αυτήν την περίπτωση, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Generali στο 210-80.96.100, Δευτέρα με Παρασκευή, ώρες 8.00 – 19.00, προκειμένου να επαληθεύσουμε τα στοιχεία σας, και να συνδέσουμε το λογαριασμό σας με τα προσωπικά σας Ασφαλιστήρια.
Αιτήματα για Πρόσθετες Πράξεις, όπως για παράδειγμα η προσθήκη ενός νέου Προστατευόμενου Μέλους ή η αλλαγή διεύθυνσής σας, που συνεπάγονται μερική αλλαγή ή τροποποίηση των όρων ή των στοιχείων του Ασφαλιστηρίου σας, δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν από το MyGenerali. Επίσης, ενδέχεται κάποιες παροχές του MyGenerali (π.χ. υποβολή ιατρικών εξόδων) να μην είναι διαθέσιμες για τον τύπο του Ασφαλιστηρίου που διαθέτετε. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, μπορείτε να καλέσετε στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Generali 210-80.96.100 ή να επικοινωνήσετε με τον Ασφαλιστικό σας Σύμβουλο.

Κάντε εγγραφή σήμερα και κατεβάστε την εφαρμογή MyGenerali!

Επικοινωνία

Καλέστε μας στο 210 8096100 ή στείλτε μας email στο info@generali.gr για κάθε σας ανάγκη.